Fars

زالو درمانی در شیراز - فارس

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

کافی است سری به سایتهای معتبر اینترنت ، مجلات معتبر پزشکی و مطب پزشکان زالو درمان بزنید تا متوجه اهمیت استفاده از زالو در زیبایی پوست بشوید. رفته رفته در جهان رشته ای به نام زیبایی پوست با زالو تأسیس خواهد شد. چون اثرات معجزه گر این موجود خونخوار در رفع جوش ها (آکنه)، لک و چروک اثبات شده و یکی از بهترین داروهای شفاف کننده ی پوست است.
زالو علاوه بر اینکه بیماری های پوستی مثل : اگزما، قارچ، آلوپسی هاو… را درمان می کند نقش بسیار مهمی در زیبایی پوست دارد.
هر نوع تیرگی در پوست از نظر طب طبیعی و سنتی به دلیل افزایش سودا وصفرای است و یا به عبارت عامیانه تر ناشی از کثیفی خون است.
زالو درمانی باعث دفع خون کثیف و یا همان سودا می شود، که این کار بوسیله نقش خون خواری زالو انجام می شود، اما بزاق زالو با افزایش جریان خون در سطح پوست (بخصوص خون سالم و روشن) که بهترین غذای پوست است باعث شفافیت و زیبایی پوست می شود که این کار بوسیله بزاق زالو انجام میگیرد. دانشمندان دارن به این نتیجه میرسندکه بزاق دهان زالو در درمان بیمای ایدز تاثیر فراوانی دارد و این بیماری نابود میکند.


شماره تماس گروه کهن طب **** **** **** در صورت پاسخ ندادن پیام بگذارید.


کد آگهی : 107296
بازدید : 11903
★★★★★★★★★★ 5/ 5 11903
Your رای:
جدیدترین آگهی های اورژانس ، درمانگاه و بیمارستان در فارس 1 مورد
زالو درمانی در شیراز

زالو درمانی در شیراز

ارزو لبافی
1395/3/5 0:30:01

کافی است سری به سایتهای معتبر اینترنت ، مجلات معتبر پزشکی و مطب پزشکان زالو درمان بزنید تا متوجه اهمیت استفاده از زالو در زیبایی پوست بشوید. رفته رفته در جهان رشته ای…